Rehabilitacja dzieci i młodzieży

Nazywam się Sylwia Rejewska-Mateja. Jestem magistrem fizjoterapii Uniwersytetu Rzeszowskiego i od ponad 5 lat pracuję w Regionalnym Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjnym dla Dzieci i Młodzieży przy Szpitalu Wojewódzkim nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie. Nieustannie staram się zgłębiać wiedzę i doświadczenie poprzez uczestnictwo w różnego rodzaju kursach i szkoleniach, których odbycie potwierdzone jest stosownymi certyfikatami.

Pracuję z maluszkami od 0-4 lat, a każdy widoczny krok do przodu i efekt mojej pracy daje mi wiele satysfakcji. W swojej pracy opieram się o metodę NDT-Bobath, która jest stworzona do pracy z dziećmi i wymaga indywidualnego podejścia do maleństwa. Metoda Bobath jest bardzo logiczna, powiązana w całość, prosta w środkach i akceptowalna przez dzieci, jako naturalna (zgodna z ich naturalnymi potrzebami ruchowymi).

Kiedy zgłosić się na konsultację?

Gdy coś Cię niepokoi i gdy Twój maluch prezentuje któryś z objawów:

– asymetria ułożeniowa, czyli układa główkę i ciało w jedną stronę,
– mocno się pręży, zaciska piąstki, odgina główkę do tyłu,
– nie lubi leżeć na brzuszku,
– ma wzmożone lub obniżone napięcie mięśniowe,
– nie potrafi wykonać funkcji adekwatnych do jego wieku (obroty, podpory, siad, czworakowanie itp.)

Jeżeli Państwa dziecko jest wcześniakiem lub po prostu chcą Państwo skontrolować maluszka zapraszam na konsultacje.Udzielam prywatnych wizyt w Gabinecie Rehabilitacji TUTMED ul. Architektów 11/U4 w Rzeszowie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania.

Certyfikaty i kwalifikacje

– Kurs doskonalący I stopnia z zakresu Integracji Sensorycznej
– Ocena Neurorozwojowa Niemowląt – wczesna interwencja
– Koncepcja NDT-Bobath w pracy z dziećmi – warsztaty wprowadzające
– Neurorozwojowe usprawnianie dzieci w wybranych jednostkach klinicznych-kręcz szyi, uszkodzenie splotu ramiennego, przepuklina oponowo rdzeniowa
– Neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci starszych
– Podstawowe założenia, zasady i metodyka wieloprofilowego usprawniania dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu w systemie Nauczania Kierowanego” (I stopień)
– Podstawowe założenia, zasady i metodyka wieloprofilowego usprawniania dzieci z wczesnym uszkodzeniem mózgu w systemie Nauczania Kierowanego”- Staż
– Interdyscyplinarne leczenie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym” – kurs podstawowy
– Interdyscyplinarne leczenie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym” – kurs zaawansowany
– Trójwymiarowa terapia manualna stóp u dziecka
– Warsztaty: Handling-czyli techniki obsługi noworodka i niemowlęcia optymalizujące jakość ich rozwoju,techniki obsługi wcześniaka w inkubatorze i w trakcie wykonywania procedur medycznych, ocena gotowości do karmienia doustnego noworodków urodzonych przedwcześnie.